środa, 25 października 2017

CZAROMAROWNIK 2018



Tytuł: CzaroMarownik
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo Kobiece
Rok wydania: 2017
Stron: 448



Moje wrażenia:


Kochani tego na pewno o mnie nie wiecie... Uwielbiam kalendarze! Raz do roku udaję się do księgarń, na pocztę, jednym słowem wszędzie tam, gdzie mogę zobaczyć kalendarze na przyszły rok. I wtedy się zaczyna... Wybrzydzanie, marudzenie, aż w końcu trafię na ten jedyny, który spełnia moje wymagania.

W tym roku jeszcze nie rozpoczęłam swych poszukiwań i wcale już nie muszę szukać tego jedynego. Wszystko to zawdzięczam Wydawnictwu Kobiecemu. Ich CzaroMarownik po prostu zawładnął mym sercem. Żałuję, że nie poznałam go we wcześniejszych edycjach. To kalendarz dla każdej kobiety. Cieszę się, że poznałam jego wnętrze. Jednocześnie mam też nadzieję, że zachęcę Was do zaopatrzenia się w niego. Jesteście ciekawi, co skrywa wewnątrz jego piękna okładka? Zaraz troszkę Wam opowiem.

Na początku, jak w większości kalendarzy, jest strona na której możecie wpisać swoje dane, wszelkie ważne informacje o sobie. Następnie słów kilka od redakcji:


Kto z Was uwielbia horoskopy? Pewnie wiele kobiet się w nich zaczytuje. Ja sama ciągle powtarzam, że w nie, nie wierzę, a i tak ciągle do nich zaglądam. CzaroMarownik też zawiera magiczny horoskop na 2018 rok. Mój znak zodiaku to waga, oczywiście już przeczytałam, co mi przyszły rok przyniesie. Pozostaje mi tylko czekać, czy rzeczywiście tak będzie.


Horoskop to jednak nie wszystko. W tym  cudownym kalendarzu przeczytacie również wiele porad. Poznacie bliżej magię świec, dowiecie się jakie owoce uznane są za afrodyzjaki, jak urządzić mieszkanie w stylu skandynawskim, poczytacie o kosmetykach, medycynie ludowej, o przesądach. Jest to tylko część tego, co kalendarz ma nam do zaofiarowania.

Lubicie planować sobie każdy dzień? Zapisywać, co macie do zrobienia? Dla mnie, kiedy szukam kalendarza do zakupu, jest to pozycja numer jeden. I to jest kolejny plus CzaroMarownika, miejsca na planowanie na pewno mi nie zabraknie. Każdy dzień jest na osobnej kartce. Mało tego, przy każdym dniu znajdziecie motywujące cytaty. Tak, zdecydowanie to jest wymarzony kalendarz dla każdej kobiety.



Podsumowując, z całego serca zachęcam Was do zaopatrzenia się w niego. Na pewno nie będziecie żałować. Jego twarda oprawa gwarantuje, że nie zniszczy się Wam i może Wam towarzyszyć na co dzień. Jest jednocześnie funkcjonalny i przyjemny. Dzięki niemu nigdy o niczym nie zapomnicie, a jeszcze wiele się dowiecie. Nie masz kalendarza na przyszły rok? Kup szybko CzaroMarownik!




Za udostępnienie egzemplarza dziękuję 


2 komentarze:

  1. Tak masz rację, ten kalendarz jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę. Chociaż u mnie taki kalendarz nie zda egzaminu, jak każdy inny. Kupione a później platają się z kąta w kąt, bez żadnego nakreślonego w nim słowa czy nawet literki.
    A może jakaś recenzja kalendarza dla mężczyzn?-przydałaby się. ☺

    OdpowiedzUsuń